یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۲:۲۹:۳۱

تغییرات "استخوان خردکن" در کشتی‎سازی‎های کره

باشگاه خبری فراساحل: رئیس جمهوری کره جنوبی،خواستار تغییرات "استخوان خردکن" در سه شرکت بزرگ کشتی‎ساز کشورش شد. پارک گون هی رئیس جمهوری کره جنوبی، روز دوشنبه (24 خرداد 1395) خواستار تغییرات "استخوان خردکن" در سه شرکت بزرگ کشتی‎سازی کشورش یعنی صنایع سنگین هیوندای، مهندسی دریایی و کشتی سازی دوو، و صنایع سنگین سامسونگ شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین تایمز، گون هی که روز گذشته در مجلس کره سخنرانی می‌کرد، اظهار کرد: "این شرکت‎ها به همراه تامین کنندگان اعتبار خود باید تلاش استخوان خرد کنی را برای احیای کسب و کار خود انجام دهند. اگر تغییرات اساسی را به وسیله کاهش نیروی کار و کاهش هزینه‎ها شجاعانه انجام ندهیم، آنگاه نه تنها آینده کشتی‎سازی بلکه آینده اقتصاد کشور به خطرخواهد افتاد. مسیر تغییر دردناک است، اما اگر از قدم گذاشتن در آن طفره برویم اقتصادمان دچار مشکل خواهد شد و درد بیشتری را باید تحمل کنیم."


وی در رابطه با کاهش نیروی کار، به کسانی که از این اقدام لطمه خواهند دید وعده داد که برنامه‎های حمایت مالی و بازآموزی برای آنها به اجرا در خواهد آمد. اما باید این نکته را در نظر داشت که در انتخابات ماه آوریل مجلس کره جنوبی، جناح خانم گون هی نزدیک به 300 کرسی مجلس را از دست داد و اکنون گون هی با مشکل جدی برای تصویب طرح‌ها و برنامه‌هایش روبروست. نگرانی رئیس جمهوری کره‎جنوبی مربوط به کاهش فعالیت‎های شرکت‎های کشتی‎سازی این کشور می‎شود. سه شرکت بزرگ کشتی‎سازی کره جنوبی طی سال گذشته در مجموع هفت میلیارد دلار ضرر کردند. این شرکت‎ها از ابتدای سال جاری تاکنون موفق به ثبت سفارش‎های ساخت بسیار کمی شده‌اند.



  کد خبر : 1848
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :